Det’ for børn og hele familien!

Der er gratis adgang for alle under 18 år på Skagen Kunstmuseer. Sommerens program på museerne byder på masser af oplevelser for børn og familier
Billedjagten
Tag hele familien med på opdagelse med Billedjagten og løs opgaver undervejs.

Malerskole for børn

I hele skolernes sommerferie kan du komme på den populære malerskole på Skagens Museum. Mandag-fredag er der malerskole i museets billedværksted Bikuben for børn mellem 7 og 14 år. Hver dag har et nyt tema. Tilmelding nødvendig. Se hvordan du tilmelder dig samt alle dage og temaer i kalenderen.

Malerskole for børn
Hver ugedag byder på et nyt tema på malerskolen

Familieomvisninger hver lørdag

Hver lørdag fra juni til august er der familieomvisning med overskriften Farver og fortællinger. Her er plads til hele familien, når der fortælles om skagensmalerne og deres værker i børnehøjde. Familieomvisningen kræver ikke tilmelding. Mød blot op. Det er lørdag kl. 14:00.

Billedjagten på Skagens Museum

Gemmer du på en rigtig skattejæger? Gå med hele familien på opdagelse i samlingen med Billedjagten. Slip fantasien løs og løs opgaver undervejs. Der venter en præmie, når du har gennemførtopgaverne. Du kan købe Billedjagten sammen med din billet.