Hvordan bevarer man et kunstnerhjem?

Hvordan gør man et næsten 200 år gammelt kunstnerhjem forårsklar, når det har været lukket hele vinteren? Anchers Hus og Drachmanns Hus ligger i Skagen, og begge huse er fyldt med kunstværker, fascinerende interiør og alle mulige spændende, skrøbelige genstande. Kunstnerhjemmene er lukket hele vinteren, men om foråret åbner vi dem for museumsgæster.

Så det store spørgsmål er: Hvordan forbereder man gamle, fredede bygninger til at få besøg?

Se filmen og få svarene.

Vil du se det hele? Godt valg!

Køb en kombibillet, som giver adgang til Skagens Museum, Anchers Hus og Drachmanns Hus. Kombibilletten er gyldig hele dagen – gå ind og ud af de tre museer, som du lyster. Fremvis billetten på din telefon eller som udprint. Kombibilletten er gyldig, indtil alle tre museer er besøgt én gang.
Køb din billet her