Pressefotos – Fanget i Gips

Pressefoto

Nedenfor findes udvalgte fotos til brug for pressen i forbindelse med udstillingen Fanget i gips – Axel Lochers teaterstatuetter på Skagens Museum. Udstillingen vises i perioden 16. september 2017 – 02. april 2018.

Tryk på billede for at downloade billedet i et udvalg af størrelser til print og tryk.

Yderligere billedmateriale kan indhentes ved at kontakte Niels Jarler,  nja@skagenskunstmuseer.dk.

Link til billedet i høj opløsningBilledhuggeren Axel LocherLink til billedet i høj opløsningAxel Locher: (fra venstre) Johannes Poulsen som Jean de France i Jean de France af Ludvig Holberg, Bodil Ipsen som Dronning Elisabeth i Maria Stuart. af Friedrich Schiller, Else Højgaard i balletten Tata af Emil Mobeck. Alle uden år.Axel Locher: Kong Christian X til hest, forstudie. Ca. 1940. Skagens Kunstmuseer.Axel Locher: Bodil Ipsen som Dronning Elisabeth i Maria Stuart. af Friedrich Schiller. U.å. Skagens Kunstmuseer.Axel Locher: Johannes Poulsen som Jean de France i Jean de France af Ludvig Holberg. U.å. Skagens Kunstmuseer.