Pressekontakt

Journalister, fotografer, redaktører og kunstkritikere er altid velkomne til at henvende sig til kommunikationsafdelingen.

Vi hjælper gerne med at fremskaffe billeder, arrangere besøg på museets tre adresser, aftale interviews og give uddybende information om alt hvad der foregår på Skagens Kunstmuseer.

Afdelingen kan kontaktes ved at skrive til Simone Sefland Storm Pedersen på mail: sse@skagenskunstmuseer.dk

Redaktionelle besøg på Skagens Museum, Anchers Hus og Drachmanns Hus er naturligvis fritaget for betaling af entré. Fritagelsen gælder ikke for besøg, der alene har et privat formål.

Billeder

Alle billeder på vores Skyfish-profil kan downloades i høj opløsning. Billederne er stillet til rådighed med en CC BY-SA licens, og kan derfor anvendes uden honorar. Ved offentliggørelse skal Skagens Kunstmuseer angives som kilde. Find den lige her: https://www.skyfish.com/p/skagenskunstmuseer.

Find også Skagens Kunstmuseers tilstedeværelse på en række sociale medier.

Skriv til sse@skagenskunstmuseer.dk hvis du ønsker at modtage vores pressemeddelelser på email.